środa, 24 lipca 2013

07/2013/STOS 2

Nie zrobiłam skoku na bank,
Nie wygrałm 6-tki w totka...mogłabym <marzy>
Nie cierpię na żadną przypadłość, którą można zaklasyfikować jako jednostkę chorobową z dziedziny psychiatrii...chyba nie

Tak obroniłam licencjat na 5- kujon :>
Tak wygrałam 4 w totka, 260 zł :O


Zbieg powyższych czynników zaowocował jakże udanymi łupami książkowymi i jednocześniespełnieniem niektórych czytelniczych marzeń :)
Pewnie niektórych zdziwi fakt, że kupiłam po 1 tomie z serii ale niestety fundusze nie pozwoliły mi zakupić za jednych zamachem całej sagi czy trylogii, chociaż zdaje sobie sprawę że wychodzi wtedy taniej za książkę. Jednak wolę najpierw przeczytać pierwszą część i sukcesywnie dokupywać kolejne, no chyba że mi się nie spodoba ale to wizja mało prawdopodobna:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz