wtorek, 14 sierpnia 2012

Zaległy stosik lipcowy

Ulegając fali upałów chyba ubyło mi nieco zdrowego rozsądku i oddałam się wirowi zakupów księgarni selkar.pl a może po prostu mój ostatnio niewyrażony w zakupach kosmetyczno-makijażowych instynkt zakupoholiczki musiał znaleźć inny pretekst aby na coś kliknąć: "dodaj do koszyka".

Tym samym stałam się szczęśliwą posiadaczką tych książek.

Od góry:

1.  Kolory tamtego lata- R.P. Evans
2.  Marcowe fiołki - Sarah Jio
3.  Słodki zapach brzoskiń- Sarah Addison Allen
4.  Opowieść niewiernej- Magdalenia Witkiewicz
5.  Jak być kobietą- Caitlin Moran
6.  Hotel Babylon- Imogen Edwards- Jones
7.  Niebieskie migdały- Katarzyna Zyskowska-Ignaciak

















 
Z powyższych książek jeszcze tylko nie łyknęłam marcowych fiołków i jestem podczas czytania "Słodkiego zapachu brzoskwiń".
Zdecydowałam się jedynie na recenzję "Kolorów tamtego lata", ponieważ nie miałam dość weny dla pozostałych pozycji ale myślę, że szybciutko wszystko nadrobię przy kolejnych czytelniczych wyzwaniach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz